Islamic poetry

Islamic Poetry in Urdu Best Islamic Shayari 30 images with text




جو اپنی تنہائیوں کو اللہ کے خوف سے مزین کر لے

 اللہ اس کی محفلوں کو بھی اچھا کردے گ

Jo Apni Tanhaiyon Ko Allah Ke Khauf Se Muzayyan Kar Le
Allah Is Ki Mehafilon Ko Bhi Acha Kardey Ga


تم اللہ تعالی کے ذکر میں دل لگا لو

 سکون اور اطمینان تم سے دل لگا لیں گ

    Tum Allah Taala Ke Zikar Mein Dil Laga Lo

                                               Sukoon Aur Itminan Tum Se Dil Laga Len Ge




گناہ کے چھوٹا ہونے کی طرف نہ دیکھو

 بلکہ یہ دیکھو کہ تم نافرمانی کس کی کر رہے ہ

Gunah Ke Chhota Honay Ki Taraf Nah Dekho
Balkay Yeh Dekho Ke Tum Nafarmani Kis Ki Kar Rahay H


زمانے کا سہارا تو بظاہر اِک دکھاوا ہے

حقیقت میں مجھے میرا خدا گرنے نہیں دیتا


توحید تو یہ ہے کہ خدا حشر میں کہ دے

یہ بندہ زمانے سے خفا میرے لیے ہے

Jo 


Apni Tanhaiyon Ko Allah Ke Khauf Se Muzayyan Kar Le

Allah Is Ki Mehafilon Ko Bhi Acha Kardey Ga


Tum Allah Taala Ke Zikar Mein Dil Laga Lo
Sukoon Aur Itminan Tum Se Dil Laga Len Ge


Roz Gunah Karta Hon Woh Chupata Hai Apni Rehmat Se
Mein Majboor Apni Aadat Se, Woh Mashor Apni Rehmat Se


Nishaan Sajda Saja Kar Bohat Ghuroor Nah Kar

Woh Niton Se Nateejay Nikaal Laita Hai .


To Mujh Se Doori Badhaane Ka Shoq Porakr

Meri Bhi, Zid hy  Tujhe Har Dua Mein Maanguu Ga .

Har Dua Mein Raha Khayaal Tera
Is Terhan Tujh Se Rabit Rakha .


Har Dua Mein Raha Khayaal Tera
Is Terhan Tujh Se Rabit Rakha


Jab Se Usay Aziz Hui Meri Zindagi

Mein Apni Zindagi Ki Dua Mangnay Laga .


Short Islamic Quotes in Urdu 1 Line, 2 Lines with Images




صرف احساسِ ندامت اک سجدہ اور چشمِ تر

اے خدا کتنا آساں ہے منانا تجھ ک

Sirf ehsaas-e-nidamat ek sajdah or chasham-e-tar
Aaye khuda kitna asaan hai manana tujh ko
♥≡♥≡♥≡♥≡♥


Jab saari duniya muh pher leti hai

To is waqt Allah aap ke sath hota hai
♥≡♥≡♥≡♥≡♥


Main Teri Rehmat Se Mayoos Nahi Hoon Ya ALLAH

Bas Mujhe Her Azmaish Mein Kamyabi Ata Farma Dey

♥≡♥≡♥≡♥≡♥



Jis Ne Sukh Main Shukar Adaa Kia

Us Ne Dukh Main Rab Ko Bohot Qareeb Paya

♥≡♥≡♥≡♥≡♥

20+ Best Islamic Poetry In Urdu 2 lines 2022 | 





یہی ہے آرزو تعلیم قرآن عام ہوجاھے

ہراک پرچم سے اونچا پرچم اسلام ہوجاھے

Yahi Hai Aarzoo Taleem-e-Quran Aam Hojahe

Har Ak Parcham Se Ooncha Parcham-e-Islam Hojah






!! تو نے چکھی ہے فقط گناہوں کی لذّت

تو کیا جانے ذکر الہی میں ہے سرور کتنا


Tu Nay Chakhi Hai Faqat Gunahon Ki Lazzat !!


Tou Kya Janay Zikr-e-Ilahi Mein Hai Suroor Kitna




میری قسمت میں بھی ایسا کوئی سجدہ کردے

جو میرے سارے گناہوں کا مداوا کردے

Meri Qismat Mein Bhi Aisa Koi Sajda Karde


Jo Mere Sare Gunahon Ka Madawa Karde





سر جھکانے سے نمازیں ادا نہیں ہوتی


دل جھکانا پڑتا ہے عبادت کے لئے



Sar Jhukane Se Namazain Ada Nahi Hoti


Dil Jhukana Parta Hai Ibadat Ke Liye




جینے کا ہنر ہم کو قرآن سیکھاتا ہے

حیوان کو بھی یہ تو انسان بناتا ہے

Haiwan Ko Bhi Yeh Tou Insaan Banata Hain

Jeenay Ka Hunar Hum Ko Quran Seekhata Hai




کی محمّد سے وفا تو نے ہم تیرے ہے

یہ جہاں چیز ہے کیا لوح و قلم تیرے ہے


Ki Muhammad Se Wafa Tou Ne Hum Tere Hai


Yeh Jahan Cheez Hai Kya Loh Wa Qalam Tere Hai



ہے میرا مقصد عبادت تیری عذاب کیسا، ثواب کیسا

گنوں میں کیوں تسبیح کے دانے، یہ محبّتوں میں حساب کیسا


Hain Mera Maqsad Ibadat Teri Azab Kesa Sawab Kesa


Ginon Mein Kyun Tasbeeh Ke Dane, Yeh Mohabbaton Mein Hisab Kesa






مجھے زندگی میں قدم قدم تیری رضا کی تلاش ہے


تیرے عشق میں اے الله مجھے انتہا کی تلاش ہے

Mujhe Zindagi Mein Qadam Qadam Teri Raza Ki Talash Hai

Tere Ishq Mein Ae Allah Mujhay Inteha Ki Talash Hai







میں گناہوں میں ہوں ڈوبا ہوا، میں زمین پر ہوں گرا ہوا

جو مجھے گناہوں سے بری کرے، مجھے اس دعا کی تلاش ہے

Mein Gunahon Mein Hoon Doba Howa, Mein Zameen Par Hoon Gira Howa


Jo Mujhe Gunahon Se Bari Kare, Mujhay Us Dua Ki Talash Hai







آجاہے گا تجھے اقبال جینے کا قرینہ

تو سرور کونین کے فرمان پڑھا کر

Aajahega Tujhe Iqbal Jeene Ka Qareena


Tou Sarwar-e-Konain Ke Farman Parha Kar






اندھریوں کو نور دیتا ہے، ذکر اسکا دل کو سرور دیتا ہے


اس کے دار سے جو بھی مانگو وہ الله ہے ضرور دیتا ہے


Andheron Ko Noor Deta Hai, Zikar Uska Dil Ko Suroor Deta Hai


Uske Dar Se Jo Bhi Mango Woh Allah Hai Zaroor Deta Hai

Sad Death Poetry In Urdu

Death Poetry


We have a latest collection of Sad Death Poetry In UrduBest Urdu Shayari on death, Poetry about death in urdu, Shayari on death in Urdu, Read for Mout Poetry.
Urdu Poetry is very popular in Pakistan and especially in India. Read for Sad Death Poetry In Urdu.




Sad Death Poetry In Urdu
Sad Death Poetry In Urdu

Bichda kuch is ada se ki rut hi badal gai
Ik shakhs saare shahr ko viran kar gaya

बिचड़ा कुछ इस ऐडा से की रुत ही बदल गई
इक शख्स सारे शहर को वीरान कर गया

بچھڑا کچھ اِس ادا سے کے رُت ہی بدل گئی
اِک شخص سارے شہر کو------- ویران کر گیا


death poetry
death poetry



اپنا بہت _______________ خیال رکھا کرو
ابھی میں نے تمہیں اپنی موت کا غم دینا ہے


death poetry
death poetry


اسے لگتا ہے میں اس سے بچھڑ کے خوش ہوں
مجھے لگتا ہے میں جوانی میں مر جاؤں گی



death poetry
death poetry


زندگی بے وفا ہے ایک دن ٹکرائے گی
موت محبوبہ ہے اپنے ساتھ لے جائے گی



mout poetry
mout poetry


موت کا موسم ہے ' نئی وبا آئی ہے
سانس لینے پر بھی اِک سزا آئی ہے
جان نہیں چھوڑتی جان جانے تلک
عشق تیرے ٹکر کی اِک بلا آئی ہے


death poetry
death poetry


کفن ہٹا کے میرا منہ بار بار دیکھیں گے
انہیں میرے مرنے کا اعتبار نہیں آئے گا



death poetry in urdu
death poetry in urdu


اُس کو دیکھا تو مر گیا اُس پر
وہ نہ ملتا تو اور جی لیتا


death poetry
death poetry


جب کوئی اپنا مر جائے ناں تو پھر قبرستان سے
____وحشت نہیں بلکہ "عشق"_____ہو جاتا ہے'




Sad Death Poetry In Urdu
Sad Death Poetry In Urdu


Maut uski hay kare jis ka zamana afsos
Yoon to duniya mein sabhi aay hain marne keliye

मौत उसकी है करे जिस का ज़माना अफ़सोस
यूं तो दुनिया में सभी ाय हैं मरने केलिए

مُوت اس کی ہے کرے جس کا زمانہ افسوس
یُوں تو دنیا میں سبھی آئے ہیں مر_نے کے___ لیے



 • Poetry Sad


Sad Death Poetry In Urdu
Sad Death Poetry In Urdu


Jo log maut ko zalim qarar daty hain
Khuda milae unhen zindagi k maron se

जो लोग मौत को ज़ालिम क़रार देती हैं
खुदा मिले उन्हें ज़िन्दगी क मारों से

جو لوگ مُوت کو ظا-لم قرار دیتے ہیں
خُدا ملاۓ انہیں زندگی کے مارُوں سے


Sad Death Poetry In Urdu
Sad Death Poetry In Urdu

  • Death Poetry

Zamana bade shauq se sun raha tha
Hamin so gae dastan kahte kahte

ज़माना बड़े शौक़ से सुन रहा था
हमीं सो गए दास्ताँ कहते कहते

زمانہ بڑے شوق سے سُن رہا تھا
ہمیں سو گئے داستان کہتے-- کہتے



Sad Death Poetry In Urdu
Sad Death Poetry In Urdu


Teri wafa mein mili arzu e maut mujhe
Ju maut mil gai hoti tu koi baat bhe thi

तेरी वफ़ा में मिली आरज़ु इ मौत मुझे
जो मौत मिल गई होती तो कोई बात भी थी

تیری وفا میں ملی آرزوِ مُوت مجھے 
جو مُوت مل گئی ہوتی تو کوئی بات بھی _تھی


death poetry
death poetry


بہت تڑپاۓ گی درد جُدائی تم کو
ہمارا کیا ! ہم تو مر جائیں گے 👽

 • Sad Poetry




Murshid hamare versy main kuchh bhi nahin
So ham be mausami wafat ka dukh chhod jaenge

مُرشد ہمارے ورثے میں کچھ بھی نہیں
سو ہم بے موسمی وفات کا دکھ چھوڑ جائیں گے




Uska to shahar bhi duur hai mere shahar se
Wo to mera elaan bhi nahin sun payega

اس کا تو شہر بھی دور ہے میرے شہر سے
وہ تو میرا اعلان بھی نہیں سُن پائے گا




Koi nahin tha meri lash per rone wala
Mere qatil hi ro pade mujhe tanha dekh kar

کوئی نہیں تھا میری لاش پر رونے والا
میرے قاتل ہی رو پڑے مجھے تنہا دیکھ کر




Shikayat maut se nahin apnon se hai Saheb
Zara aankh kya lagi wo kabar khodne lage

شکایت مُوت سے نہیں اپنوں سے ہے صاحب
ذرا آنکھ کیا لگی وہ قبر کھودنے لگے


Bahut rulaya hai duniya walon ne aay maut
To agar sath de to in sab ko rulane ka irada hai

بہت رُلایا ہے دنیا والوں نے اے مُوت
تو اگر ساتھ دے تو ان سب کو رُلانے کا ارادہ ہے میرا



Vo jin k zikr se ragon mein daudti then bijliyan
Unhin ka haath ham ne chuu k dekha kitna sard hay

वो जिन क ज़िक्र से रगों में दौड़ती थें बिजलियाँ
उन्हीं का हाथ हम ने छू क देखा कितना सार्ड है

وہ جن کے ذکر سے رگُوں میں دوڑتی تھی بجلیاں
انہی کا ہاتھ ہم نے چُھو کے دیکھا کتنا سرد ہے



Chod ke mal o daulat saari duniya me apni
Khali hath guzar jaate hain kaise kaise log

छोड़ के माल ओ दौलत सारी दुनिया में अपना
खाली हाथ गुज़र जाते हैं कैसे कैसे लोग

  • Poetry Death



چھوڑ کے محل و دولت ساری دنیا میں ا-پنی
خالی ہاتھ گُزر جاتے ہیں کیسے کیسے لوگ

Best Urdu Shayari on death


Kaun jeene keliye marta rahy
Lo sambhalo apni duniya ham chale

कौन जीने केलिए मरता रहय
लो संभालो अपनी दुनिया हम चले

کون جینے کے لیے مرتا رہے
لو سنبھا-لو اپنی دنیا ہم چلے




Death poetry in urdu


زندگی کی بساط پر باقی
موت کی ایک چال ہیں ہم لوگ



ساری عمر مرنے کی دعا کرتے رہے
جب جینا چاہا دُعا قبول ہوگئی



دیکھ میں گردشِ ایام اٹھا لایا ہوں
اب بتا کون سے لمحے کو بلاؤں واپس



میں تلاش میں ہوں اس سکون کے
اہل جہاں جسے موت کہتے ہیں



نہیں ممکن ہے اگر ادراکِ تمنا ابنِ آدم کی
مگر جس وقت کے انسان ہو جائے فنا لوگو



سنبھل کر رکھ لینا میری میت کو "اے دوست"
اگر کوئی پوچھے تو کہہ دینا کے پیار سے سلایا ہے



موت تو فقط نام سے بد نام ہے ورنہ
تکلیف تو زندگی بھی بہت دیتی ہے



زندگی چارہ ساز غم نہ سہی
موت ہی غمگُسار ہو جائے


موت برحق ہے تو یادوں کو کیوں نہیں آتی



محبت جسے بخش دے زندگانی
نہیں موت پہ ختم اس کی کہانی



جو زیست کو نہ سمجھیں جو موت کو نہ جانیں
جینا انہیں کا جینا مرنا انہیں کا مرنا




کھیل کچھ ایسا دکھایا ہے تعصب نے یہاں
ناچتی ہے موت سر پر زندگی خاموش ہے



میرے دل کی دہلیز پر کبھی تم آتے تو سمجھ جاتے
کہ تنہائی کی اذیت سے مجھے موت کیوں آسان لگتی ہے



جس دن میری موت کی خبر آئے گی لوگ کہیں گے
ملا تو نہیں تھا "کاوش" پر شاعری اچھی کرتا تھا



میری موت پر تم بھی آنا
میں اپنے جنازے پر رونق چاہتا ہوں



میں چاہتی ہوں اسے مجھ سے سخت نفرت ہو
میں چاہتی ہوں میری موت پر وہ رقص کرے



مر گیا تنہائی کی بانہوں میں کوئی بے مُراد
تعزیت کے واسطے آئے پرندے موت پر



خوب و زشت جہاں کا فرق نہ پوچھ
موت جب ائی ____ سب برابر تھا




میرا گمان ہے شاید یہ واقعہ ہو جائے
کہ شام مجھ میں ڈھلے اور سب فنا ہو جائیں



ہاں اے فلک پیرِ جواں تھا ابھی عارف
کیا تیرا بگڑتا جو نہ مرتا کوئی دن اور



پُتلیاں تک بھی تو پھر جاتی ہیں دیکھو دم نزع
وقت پڑتا ہے تو سب آنکھ چُرا جاتے ہیں 



نہ سکندر ہے نہ دارا ہے نہ قیصر ہے نہ جم
بے محل خاک میں ہیں قصر بنانے والے 



موت نہ آئی علوی چٹی میں گھر جائیں گے



اپنے کاندھوں پہ لیے پھرتا ہوں اپنی ہی صلیب
خود میری موت کا ماتم ہے میرے جینے میں 



اے ہجر وقت ٹل نہیں سکتا ہے موت کا
لیکن یہ دیکھنا ہے کہ مٹی کہاں کی ہے 



وداع کرتی ہے روزانہ زندگی مجھ کو
میں روز موت کے منجدھار سے نکلتا ہوں



کسی کے ایک اشارے میں کس کو کیا نہ ملا
بشر کو زیست ملی موت کو بہانہ ملا



گھسیٹتے ہوئے خود کو پھرو گے زیب کہاں
چلو کہ خاک کو دے آئے یہ بدن اس کا




نشہ تھا زندگی کا شرابوں سے تیز تر
ہم گر پڑے تو موت اٹھا لے گئی ہمیں 




بلا کی چمک اس کے چہرے پہ تھی
مجھے کیا خبر تھی کہ مر جائے گا 




موت سے کیوں اتنی وحشت جان کیوں اتنی عزیز
موت آنے کے لیے ہے جان جانے کے لیے 




آگاہ اپنی موت سے کوئی بشر نہیں
سامان سو برس کا پل کی خبر نہیں 



یہ کفن یہ قبر یہ جنازے رسمِ شریعت ہیں اقبال
مر تو انسان تب ہی جاتا ہے جب یاد کرنے والا کوئی نہ ہو



اٹھ گئی ہیں سامنے سے کیسی کیسی صورتیں
روئیے کس کے لیے کس کس کا ماتم کیجئے



ہر گام سناتے ہو خبر موت کی مجھ کو
پاؤں سے ادا کرتے ہو پیغام قضا ہے
زندہ ہوا محشر میں مُردہ ہی رہا میں
تھا زِیست میں کُشتہ تیرے پاؤں کی صدا کا



  • Love Poetry



  • Mohsin Naqvi




  • Urdu Ghazal

  • Urdu Poetry

  • Mirza Ghalib

  • Ahmad Faraz



Post a Comment

1 Comments